کدام صنایع از پالت پلاستیکی استفاده میکنند

صنایع استفاده کننده از پالت پلاستیکی
صنایع استفاده کننده از پالت پلاستیکی

صنایع مختلفی وجود دارد استفاده که از پالت های پلاستیکی استفاده می کنند. شرکت های بیشتری هر روز به استفاده از پالت پلاستیکی رو می اورند و با شناخت ارزش های آن ها در بلند مدت و ویژگی های منحصر به فرد پالت ها به نگرانی هایشان درمورد مسائل بهداشتی کمک می کند.

برای استفاده در هر صنعتی، یک پالت پلاستیکی برای آن وجود دارد. که در اندازه، رنگ، نقاط قوت، انعطاف پذیری و طراحی های مختلفی وجود دارد. ردیابی RFID نیز آپشنی است که بسیاری از شرکت ها را به خود جذب می کند.

به منظور آشنایی با نحوه استفاده از آن­ها، در زیر نمونه هایی از صنایعی که از پالت های پلاستیکی استفاده می کنند و همچنین کاربردهای کلی تری برای استفاده از آن­ها آورده شده است:

پالت در صنایع غذایی و آشامیدنی

تمیز کردن و ضدعفونی کردن پالت های پلاستیکی برای صنایع غذایی و آشامیدنی آسان پاک شو، سبک، مقاوم و قابل اطمینان تر از پالت چوبی است. این پالت ها حشرات، باکتری ها یا هر نوع آلودگی دیگری را درقالب خود جای نمی دهند. پالت های پلاستیکی می توانند ایمنی مواد غذایی را تضمین کنند.

پالت در صنعت الکترونیک

صنعت الکترونیک به پالت هایی که قابلیت حمل متحرک را دارند احتیاج دارد. ویزگی دیگر پالت پلاستیکی که از تجمع بارهای استاتیک جلوگیری می کند(نارسانا بودن). به لطف طراحی منحصربه فرد، هیچ میخ یا تکه ای که باعث سوراخ کردن، خراشیدن یا آسیب رساندن به محصولات شود در پالت وجود ندارد.

استفاده از پالت پلاستیکی در صنایع الکتریکی
استفاده از پالت در انبار کالا

صنعت داروسازی

پالت­های پلاستیکی  یک پاسخ کامل به برخی از بزرگترین چالش­های صنایع دارویی هستند. پالت ها امکان ضدعفونی شدن آسان را دارا هستند، از نظر شیمیایی غیر فعال هستند و نمی توانند محصولات انباشته شده روی آن­ها را آلوده کنند. مهم­تر از همه، آن­ها تمام الزامات FDA و استانداردهای ISPM 15 را دارند.

فروشگاه های خرده فروشی

پالت پلاستیکی در صنایع خرده فروشی
صنایع خرده فروشی در استفاده از پالت پلاستیکی

فروشگاه های خرده فروشی به پالت های بهداشتی، با دوام و قابل اعتماد نیاز دارند که مختص فعالیت و کار آن ها باشد. علاوه بر این، آن­ها از طراحی شانه تخم مرغی، صرفه جویی در فضا، طول عمر بالا و قابلیت سفارشی سازی آن­ها با نام یا آرم خود سود می برند.

محصولات شیمیایی

صنعت محصولات شیمیایی پالت های پلاستیکی را به دلیل طرح های غیر قابل نفوذ و عدم نشتی در آن ها دوست دارند و مورد توجهشان قرار دارد.هنگام ذخیره بار در قفسه ها و حمل و نقل از اسیب های احتمالی جلوگیری می کنند. این مدل از پالت ها از رزین پلاستیکی HPDE بکر در طرح های مختلف ساخته شده اند. برای هر برنامه ای یک مورد پالت مناسب وجود دارد.

صادرات محصولات

صادرات با استفاده از پالت
صادرات جهانی با استفاده از پالت های پلاستیکی

هنگام انتخاب پالت برای صادرات، باید تعیین کنید آیا پالت‌ها به عنوان بخشی از زنجیره تامین حلقه بسته به شما باز می‌گردند یا خیر. در غیر این صورت شما می خواهید یک پالت ارزان قیمت و بازیافتی را انتخاب کنید، در حالی که یک حلقه بسته می تواند از پالت های HDPE با دوام و طولانی مدت استفاده کند.

پالت های چندبار مصرف، گرچه هزینه بالاتری دارند. اما با طول عمر تا 10 سال یا 250 سفر و دوام بالا در برابر استفاده های زیاد جبران می کنند. علاوه بر این ،پالت­های شانه تخم مرغی، می توانند در حمل و نقل برگشتی صرفه جویی کرده و وزن کمتری داشته باشند و هزینه حمل و نقل را کاهش دهند. شما می توانید 300 درصد پالت خالی بیشتر در یک محموله برگشتی استفاده کنید!

قابلیت ذخیره سازی

انبار کردن با پالت پلاستیکی

انبار داری با استفاده از پالت پلاستیکی

در واقع پالت‌ها گزینه مناسبی برای نشان دادن ذخیره سازی کالا هستند. اکثر پالت‌ها اندازه هایی دارند که به طور خاص برای پوشاندن سطوح و راهروها طراحی شده اند. همه پالت‌های پلاستیکی ویژگی‌های بیشتری نسبت به پالت چوبی دارند و خطر آسیب رساندن به محصول را کاهش می‌دهند. همچنین هیچگونه میخ و یا شکافی وجود ندارد که برای خریداران و مصرف کنندگان مشکلی بوجود بیاورد.

حمل و نقل هوایی

حمل و نقل هوایی با استفاده از پالت پلاستیکی
استفاده از پالت پلاستیکی در حمل و نقل هوایی

سبک ترین پالت ها برای حمل و نقل هوایی بسیار محبوب هستند. تقریباً 27 درصد سبکتر از نمونه های چوبی خود، و از نظر اقتصادی به صرفه هستند . اگرچه سبک تر هستند، اما می توانند وزن زیادی را تحمل کنند و بسیار بادوام هستند.

ما می توانیم  به شما کمک کنیم

اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سود کسب و کار خود از استفاده از پالت ها هستید، با ما تماس بگیرید !. تیم ما در پرشین صنعت به شما کمک می کند تا در مورد پالت اطلاعات کاملی پیدا کنید و سپس تصمیم بگیرید.

پرشین صنعت

اینستا گرام

مطالب مرتبط