نخستین نمایشگاه مجازی ایران

محل قرار گیری محصولات پرشین صنعت (انواع پالت و باکس پالت پلاستیکی)

نخستین نمایشگاه مجازی ایران با حضور پرشین صنعت(تولید کننده پالت و باکس پالت های پلاستیکی)
نخستین نمایشگاه مجازی ایران(غرفه پرشین صنعت)

نخستین نمایشگاه مجازی ایران

حضور پرشین صنعت برترین تولید کننده پالت های پلاستیکی در نخستین نمایشگاه مجازی ایران

صنعت پلاستیک جزو اصلی ترین تامین کننده ملزومات مصرفی کشور در حوزه پلاستیک است. از این میان میتوان به تولید صنایع تولیدی بسته بندی پلاستیکی از جمله پالت ها و باکس پالت ها اشاره کرد. بخش ‌خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنعت-معدن و کشاورزی ایران است. با توجه به شیوع بیماری کرونا و تحولات در صنعت دیجیتال در سطوح مختلف ملی و بین المللی، تصمیم به برگزاری «نخستین نمایشگاه مجازی ایران» دارد. در این راستا اتاق‌های بازرگانی، صنعت- معدن و کشاورزی، تشکل‌های اقتصادی، سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری نمایشگاه مجازی ایران نقش پررنگی را دارند.

پرشین صنعت با بیش از چهل سال، نوآوری، تلاش و تجربه، امروز با تاسیس پیشرفته ترین کارخانجات تولید انواع محصولات پلاستیک چهره را به شما معرفی خواهد کرد. استفاده از تجربیات و به روز رسانی اطلاعات در کنار بهره مندی از تخصص و علم نیروی متعهد، مهمترین دلایل تفاوت پرشین صنعت است. نگاه علمی و استفاده از امکانات مطابق با استانداردهای جهانی تنها در خارج از مرزها در دسترس شما نیست آزمایشگاه های ما امکان آزمون های مرتبط با کلیه محصولات و قطعات پلاستیک را به شما می دهد لذا از تمامی دوستان و همکاران محترم دعوت می کنیم تا از طریق لینک زیر از غرفه پرشین صنعت در نمایشگاه مجازی ایران ا بازدید فرمایند.

پرشین صنعت به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان قطعات سنگین پلاستیکی (پالت و باکس پالت های پلاستیکی) در ایران است . پرشین صنعت در اولین دوره از نمایشگاه مجازی با ارائه انواع محصولات پلاستیکی(پالت و باکس پالت) جدید ایران حضور می یابد.

برای ورود به سایت نمایشگاه اینجا را کلیک کنید.

مطالب مرتبط